Wednesday 15 November 2017

Best Ninjatrader Forex Megler


High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskudte midler. Før du bestemmer deg for å handle med produktene tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoer knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet av denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM Gruppe Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM Group. Forex Capital Markets Limited er autorisert a nd regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax behandling Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan være gjenstand for endringer i fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter forbeholdes. Northern Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8th Floor, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, som til slutt forbedrer nettleseropplevelsen Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene dine når som helst. Les mer. Din nettleser er utdatert. Hva er en god megler å bruke med NinjaTrader. Hva er en god megler å bruke med NinjaTrader. Mirus kreve en 25 00 måneders inaktivitetsavgift hvis du ikke handler, selv om du er på simulering hver dag, er perfeksjonen t her en slik handelsplan, distribuerer de også dine opplysninger til sine medarbeidere, slik at du vil motta mange spam-e-postadresser, og de vil fortelle deg i en nyhetsbrevoppdatering at det ikke er noe du kan gjøre med det, unntatt fortelle dem hvor de skal sette sin megler . Jeg er veldig fornøyd med Interactive Brokers og kan definitivt anbefale dem Bare 2 01 per side på ES og deres plattform integrerer ganske bra med NT7. Obs! De krever at du skal generere minst 10 provisjoner hver måned, ellers tar de deg opp forskjellen for å nå den 10 minimumsgrensen. Men praktisk talt vil en aktiv handelsmann aldri trenger å bekymre seg for at 3 handler per måned inn og ut på ES er mer enn nok for å unngå det. Suksessfulle mennesker vil gjøre det som mislykketes mennesker vant t eller kan ikke gjøre. Min megler er TDAmeritrade Jeg er ganske fornøyd med dem, og deres handelsplattform, ToS Jeg handler ES futures Jeg blir fortalt 7 00 for en rundtur er dyrt Likevel, en funksjon som er miss Det er en ukesforsinkelse før jeg kan spille den gjeldende handelsdagen jeg har lest at jeg kan gjenta dagens dag på NinjaTrader. Hvis jeg prøvde å koble megler til Ninjatrader, fikk jeg en feilmelding om 32 64 litt inkompatibilitet Jeg har egentlig ingen anelse om hva det betyr Er det en annen megler der jeg ikke har dette problemet Siden jeg bytter plattformer, kan jeg også se etter en billigere megler. Kan du også anbefale en god kompatibel billig megler å bruke med Ninjatrader Takk. Hvis du kjører NT 7 på en 64-bits maskin, bør du ha to versjoner installert, en 32 bit og en 64 biters versjon. Prøvde du å starte og koble til 32-bits versjonen. Takk for svaret ditt, jeg planla å bruke Mb Trading siden jeg har en live konto for Futures trading Men det er et nytt problem, jeg ble fortalt av MB Trading at hvis jeg ønsker å handle forex med MBT, må jeg åpne en annen konto for Forex Trading, så jeg vil ha to kontoer fra MBT Ca ni logger inn to kontoer til Ninja Trader samtidig. Originally Posted by NinjaTraderJessica. With 6 5 kan du bruke Interactive Brokers og MB Trading for Forex også. Dette kan være en fordel for deg siden du også vil handle futures. Also du kan bruk noen av våre datafeeds med gratisversjonen. Gain har bare gratis data for demo. I øyeblikket har jeg en konto hos Mb Trading som er for Futures trading, nå jeg planlegger å handle forex, slik at jeg kan handle forex med Mb Trading, de ba meg åpne en annen konto bare for Forex. Det er greit for meg å åpne en konto for forex, men problemet var at de ga meg en ny innlogging, i stedet for å bruke mine gamle futures logg inn. Så jeg kontaktet dem, og spør dem hvorfor trenger jeg en annen konto mens den er fra samme megler De sa det fordi det er en forexkonto og ikke kan delta i futures, aksjer og opsjoner med forex. Med andre ord er futures, aksjer og opsjoner en konto og en annen konto Kan du jobbe med ting? t mellom MBT og NT Jeg vet dette er ikke din feil, men jeg synes det ikke er praktisk i det hele. Hvordan kan EFX Koble til EFX for forex og MBT for futures samtidig med NT siden EFX er en del fra MBT. If EFX kan heller ikke, hva med Interactive Broker Har de bare brukt en enkelt konto til å handle alle instrumentene forex, futures, aksjer og opsjoner Eller har de samme problem som MBT, trenger to forskjellige kontoer for å handle forex og futures. Originally Posted by NinjaTraderRay. Alle klokkeslett er GMT -6 Klokka er kl 06 06. Futures, valuta og opsjonshandel inneholder betydelig risiko og er ikke for alle investorer En investor kan potensielt miste all eller mer enn den opprinnelige investeringen Risikokapitalen er penger som kan gå tapt uten fare for økonomisk trygghet eller livsstil Bare risikokapital skal brukes til handel, og bare de som har tilstrekkelig risikokapital, bør vurdere å handle. Fortidens ytelse er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Se full risikopris re. CFTC Regler 4 41 - Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse begrensninger, i motsetning til en faktisk ytelsesrekord, representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Siden transaksjonene ikke er utført, kan resultatene ha under-eller-over kompensert for Virkningen av visse markedsfaktorer, for eksempel mangel på likviditet Simulerte handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn Ingen representasjon gjøres for at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Dette nettstedet er vert og drives av NinjaTrader, LLC NT, et programvareutviklingsselskap som eier og støtter all proprietær teknologi knyttet til og inkludert NinjaTrader trading platform NT er et tilknyttet selskap til NinjaTrader Brokerage NTB, som er en NFA-registrert introduserende megler NFA 0339976 som tilbyr meglingstjenester til handlende av futures og utenlandsk valuta produkter Denne nettsiden er kun ment for utdannings - og informasjonsformål og bør ikke betraktes som en henvendelse eller anbefaling av noe produkt-, tjeneste - eller handelsstrategi. Ingen tilbud eller oppfordring til å kjøpe eller selge verdipapirer, verdipapirer derivater eller futuresprodukter av noe slag eller enhver form for handel eller investeringsråd, anbefaling eller strategi, er laget, gitt eller på noen måte godkjent av en hvilken som helst NT-tilknyttet, og informasjonen som er tilgjengelig på dette nettstedet, er ikke et tilbud eller en anmodning om noe slag. Spesifikke spørsmål knyttet til en meglerkonto skal sendes til megleren direkte Innholdet og meningene på denne nettsiden er forfatterne og reflekterer ikke nødvendigvis den offisielle politikken eller plasseringen til NT eller noen av dets tilknyttede selskaper. Leverandører sammen med deres nettsteder, produkter og tjenester, samlet referert til som leverandør Innhold, er uavhengige personer eller selskaper som ikke på noen måte er tilknyttet NT eller noen hvis dets tilknyttede selskaper NT eller noen av dets tilknyttede selskaper er ikke ansvarlig for, godkjenner ikke, anbefaler eller godkender noen Leverandørinnhold referert til på denne nettsiden, og det er ditt eget ansvar å evaluere Leverandørinnhold Vær oppmerksom på at eventuell ytelsesinformasjon levert av en leverandør, bør anses som hypotetisk og må inneholde opplysninger som kreves av NFA regel 2-29 c Hvis du er interessert i å lære mer om, eller undersøke kvaliteten på, slikt Leverandørinnhold, må du kontakte leverandøren, leverandøren eller selgeren av slikt Leverandørinnhold. Ingen person ansatt av eller assosiert med NT eller noen av dets tilknyttede selskaper er autorisert til å gi noen informasjon om slikt leverandørinnhold Besøk CFTC-ressursene for utdanning om bransjen og tegn på svindel.

No comments:

Post a Comment