Friday 20 October 2017

Forex Trading 10 Pips Garanti


10 Pips A Day Forex Trading Strategi. 10 Pips A Day Forex Trading Strategi er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex handelsfolk. Valuta Par bare de store parene. Indikatorer kreves 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50 . Mens her kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest denne 10 pips en dag forex trading system. Også hvis du er en forex handelsmann som liker å handle breakouts, her er en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies. THE IDEA BEHIND DE 10 PIPSEN EN DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DET CREATES. What hvis du bare kan sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dagen, så er det gjort, ikke mer handel for dagen. 20 SMA Med RSI Forex Trading Strategy. Next dag kommer du og tar sikte på 10 pips igjen Hvis du treffer 10 pips profitt for dagen, handler du ikke lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen gir du 10 pips av fortjeneste, da vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 pips om dagen. Nå er problemet med dette systemet hva som skjer hvis du ikke lager 10 pips i løpet av dagen. Hva skjer hvis du har 10 å miste handler på rad Vil du fortsette å handle til du treffer 10 pips fortjeneste for dagen. Vel, hvis det er tilfelle, må du tjene penger på de neste 11 handler, og det er den 11. handelen som vil gi deg de 10 pippene du trenger for dagen. Men da, det samme er et stort problem, for nå er du konfrontert med problemet med overtrading, og du vet egentlig ikke om de neste 10 handlene vil alle være vinnere. Så med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, må du ha et sett grense på antall tapende handler på rad du kan ta før du sier det er det, ikke mer handel for i dag. TRADING REGULER AV 10 PIPS EN DAG FOREX TRADING STRATEGY. Sell når 5 cross 12 downside og RSI krysse under 50.place stopper tap 2 pips over høyden av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Take p Rofit målet er 10 pips. READ 50 EMA Forex Trading Strategi-En stor fortjeneste potensial i et trendende marked. Kjøp når 5ema krysse 12ema til oppsiden og RSI krysser over 50 level. place stoppe tap 2 pips under lav av forrige lysestake som var lukket før ema crossover. Take profitt målet 10pips. DISADVANTAGES OF THE 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY. you kan ikke bruke 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprer, vil du bli stoppet ut veldig lett. dette er en trend trading forex-strategi, så hvis markedet er flatt, vil du ha mange falske signaler, derfor foreslår jeg at du bare bruker denne strategien i handlingssessene i London og New York. Du begrenser deg bare til 10 pips fortjeneste per dag når noen ganger handel du tar, vil du se senere at den har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du har bare 10 pips profit. tendency til over handel hvis du er opptatt av å få dine 10 pips om dagen, noe som betyr at du kan blåse forex trading konto lett hvis y det gjør du. Fordeler med 10 pips en dag forex trading strategi. det er et ganske enkelt trading system å bruke for selv nybegynnere forex handelsmenn. fungerer veldig bra i sterke trendmarkeder.10 pips profit målet er lett oppnådd i forhold til noe som 50 pips profit diversifisering. Bare diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør Warren Buffett. Fordi Deling er omsorg, vennligst ikke glem å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på deling knappene nedenfor jeg ville virkelig setter pris på at Thanks. READ 5EMA og 8EMA Forex Trading Strategy. Thread Hva hvis du var garantert 10 Pips en dag PER PAIR. What hvis du var garantert 10 Pips en dag PER PAIR. While ser på 1D-diagrammet tidligere jeg la merke til noe interessant hver gang tid en ny bar former i begynnelsen av hver dag, det varierer minst 10-20 pips i begge retninger Så, hvis hver dag du legger en handel i begge retninger, er du utrolig sannsynlig å vinne på le Stopp ti pips uansett hvilken retning du plasserer den i Jeg skal begynne å leke med denne strategien og dårlig la dere alle få vite hvordan det går, men alle meninger er velkommen god dag. Mesterbidrag og medlem. Join Dato nov 2008 Sted Innlegg 315.It er et flott system i teorien, og jeg hadde bygget en EA rundt denne tankeprosessen. Mitt opprinnelige system baserte min kjøpssalgsbekreftelse på dannelsen av 1. timers stearinlys, med ekstra bekreftelse på 1 minutters stearinlys. Under videre demonstrasjon i november , Desember og begynnelsen av januar, fungerte systemet bra, det ville være noe taper, men jeg hadde EA-tweaked nå, jeg ville vurdere det å være kurve utstyrt for hver av de store. Alt i alt fikk jeg minst 100 200 vekst med forskjellige SL-verdier på hvert par. Vel, det er teoridelen. Så begynnelsen i januar bestemte jeg meg for å gå live og demo, men ville ikke vite det, det handler bare om tiden noe endret i markedet, jeg begynte å tape penger og tok EA frakoblet. Uansett, jeg har tweaked min opprinnelige EA opp for deg her. Dette vil åpne en 10pip kjøp på 0000GMT forutsatt at meglerens server er på GMT, kan du endre som du trenger, inkludert å bruke stopptap og etterfølgende stopp. Hvis du finner et oppsett som er gjør deg penger i det lange løp, vennligst ikke glem hvem som ga deg koden Varen i blått i koden kan endres slik at den passer til meglerens tid Koden i rød nedenfor gir deg mulighet til å åpne en selg istedenfor et kjøp, men du vil må du fjerne th fra de to linjene og legge dem til linjene før det. Hvis du vil prøve å spille med stopptap, må du endre UseStopLoss til True og deretter finne ut din risikotoleranse. Kryss koden er så ekstravagent, for at min ea å jobbe med mine opprinnelige regler jeg hadde til verdien av første minutt og time stearinlys som virker lett nok, men jeg har ikke brukt mye tid på å lage kode for å få dette til å fungere skikkelig, siden bare å telle bakover virker ikke siden Metatrader har en tendens til å slippe lys, spesielt 1 min ute kalenderen. For å bruke koden, åpne notisblokk, lim koden under i notisblokken og lagre den som sikker på å bruke sitatene. Du vil ønske å lagre det i C-programfiler metatrader-eksperter eller hvor dine metatrader-eksperter-kataloger er lagret i dette plassering åpne filen i MetaEditor og kompilere Du kan da starte etterprøvingen hvis du ønsker. BTW, den gjeldende versjonen fungerer bra i testene til markedet går høyt på 31 desember for e EU, og du får til slutt margin kalles likevel å leke med det, tweak det og ha det gøy Hvis du har spørsmål, gi meg beskjed. Originally Posted by jakestephenson08. Når du ser på 1D-kartet tidligere, la jeg merke til noe interessant Hver gang en ny linje dannes i begynnelsen av hver dag, varierer det minst 10 -20 pips i begge retninger Så hvis hver dag du har handlet i begge retninger, er du utrolig sannsynlig å få minst ti pips uansett hvilken retning du plasserer den i. Jeg skal begynne å leke med denne strategien og dårlig la du alle vet hvordan det går, men alle meninger er velkommen god dag. Måtte du prøve demohandel du EA nå Likes som markedet har stabilisert seg i løpet av de siste månedene og en halv januar var ganske dårlig for mange av EAs og til og med manualen handelssystemer jeg mistet penger i januar med han EA som jeg bruker, men FEB-måneden var bedre, og jeg lagde pengene tilbake. Jeg tror Januar var en dårlig måned å gå på EA siden markedet var så uforutsigbart og ustabilt. Master Bidragsyter og Member. Join Dato Nov 2008 Sted Innlegg 315. Med din oppmuntring prøvde jeg bare litt tilbake testing som, basert på min erfaring med denne ea, synes å fange de samme fortjeneste tapene som fremover testing og det var stadig å få jeg tror tingen som fikk meg av sporet er at det hadde en tendens til å miste mer i denne perioden enn all min tid for demo fremover testing Uavhengig av 10 risiko per handel, var det oppe 50 i 1 5 måneder, 3 var oppe 18, 5 var oppe ca 27 Dette var basert på EURUSD, den andre pa Ir har ikke gått så bra Jeg er ikke sikker på at EA jobber som jeg vil, men som du foreslår, vil jeg kanskje kaste den i demo. For de av dere som leser denne tråden, ble EA postet ovenfor lagt til OP, og IKKE HVA JEG VAR TESTEN TESTING. Join Date Feb 2009 Innlegg 47.Interesting men hva stoppet tap bruker du for en liten gevinst dvs. 10p - 5p spred 5p. Master Bidragsyter og Member. Join Dato Nov 2008 Sted Innlegg 315.Spille med ea Jeg postet oppover og se hva som fungerer best for deg. Join Dato Jan 2012 Innlegg 5.Originally Postet av jakestephenson08.While ser på 1D-kartet tidligere, la jeg merke til noe interessant Hver gang en ny linje dannes i begynnelsen av hver dag, varierer det fra minst 10-20 pips i begge retninger Så hvis hver dag du har handlet i begge retninger, er du utrolig sannsynlig å få minst ti pips uansett hvilken retning du plasserer den i. Jeg skal begynne å leke med denne strategien og syk, la dere alle få vite hvordan det går, men alle meninger er velkomne god dag. sir noen ganger dagen candel er barbert bunnen uten hale stearinlys i den candel hvordan kan vi få 10 pips en gang hvis jeg setter salgsordre candel går opp med ut halen så hvordan redusere tap og hvordan å handle. Join Dato Jan 2012 Innlegg 5.sir i dagdiagram hver dag candel starttid hvis jeg legger kjøpsordre markedet plutselig går ned etter at markedet ikke kommer tilbake da hvordan å ta fortjeneste er det noen stoploss vi bør holde det eller noe avhenger av trender eller spesifikke dager er det for handel, eller noen indikator er der pls se i dagdiagram så mange dager går markedet opp eller ned bare hvordan det er mulig for atlest 10 pips fortjeneste pls forklar detaljer. Originally Postet av ramkumar. sir noen ganger Day Candel er shaven bunnen uten hale stearinlys i den candel hvordan kan vi få 10 pips en gang hvis jeg setter salgsordre candel går opp med ut halen så hvordan redusere tap og hvordan å handle. Join Dato Feb 2011 Innlegg 56.Jeg virkelig liker dette ide Har noen noen anelse om hva slags stopp tap en ville bruke i denne strategien. Tags for denne Thread. Posting Tillatelser. Alle tider er GMT -4 Klokka er nå 03 24 AM. Les mer Hvordan handle Forex Er Beginner s Guide til Forex Trading Din beste kilde til Forex Education på Web. Copyright 2005-2015 LLC Alle rettigheter reservert. Jeg har ikke noe spesielt talent. Jeg er bare lidenskapelig nysgjerrig. Den garanterte Pips-abonnementet. Det garanterte pipsabonnementet er ikke en type signal, men er en måte du abonnerer på Signalatortjenester. Vanligvis et abonnement er gyldig i en viss periode I denne perioden bruker du tjenester Når en periode utløper, må du fornye abonnementet. Det er ingen forskjell om du har gjort fortjeneste eller tap i løpet av denne perioden. For å overvinne denne situasjonen, oppfant vi garantien pips abonnement for mange år siden. Med det garanterte pipsabonnementet kan du velge å handle ethvert tilgjengelig handelssignal fra 1 par til alle par. Ideen ligner veldig på en mobil minutterplan eller en internettrafikkplan Y du abonnerer på et bestemt antall pips av fortjeneste du ønsker å motta, og du handler med våre signaler til dette målet ikke er nådd du bruker mengden pips igjen som abonnementsbalanse For eksempel hvis du tenkte på å lage 10 til din Konto, ditt abonnement forblir gyldig til din handelskonto viser 10 nettoresultat. Ofte stilte spørsmål. Q Hvordan garanterer du min fortjeneste En Signalator garanterer ikke fortjenesten din på noen måte Vi garanterer at du vil bruke våre tjenester til du gjør netto overskudd på din trading konto. Q Hvorfor det da kalt det garanterte abonnementet A Abonnementet er basert på din trading konto ytelse. Det utløper bare når du gjør netto reell fortjeneste i din handelskonto. Hvis du er ute etter fortjeneste garanti, vennligst sjekk garantert Pips Plus abonnement. Hvordan virker det. Signalator teller 1 pip som 0 0001 bevegelse for XXX USD valutapar og lignende par, 0 01 bevegelse for XXX JPY par og lignende og 0 1 bevegelse for XAU USD pair. Det åpne beløpet påvirker ikke pipsbalansen i det hele. Bare for demonstrasjonsformål, vil vi vurdere et abonnement med de 300 pips som er kjøpt. I bildet til høyre ser du den hypotetiske pipsbalansen oppdateringer. Hver gang vi gjør en fortjeneste, må antallet pips vi gir deg, reduseres, derimot hver gang vi gjør et tap, må mengden pips vi gir deg øke. Dette sikrer at du vil motta nettoresultat i handelsregnskapet Tabellen over viser beregningsprosessen til pipsens venstrebalanse. Hver handel påvirker pipsbalansen. Pipsbalansen er en slags utløpsperiode. Jo flere pips du har, jo mer tid kan du bruke våre signaler. Hvis din pipsaldo er mindre enn 0, vi ga deg all fortjeneste og du må fornye abonnementet ditt. Dette abonnementet er Pay for Profits abonnementstype. Du betaler for netto handelsresultater i din handelskonto. Signalator bruker automatisert c beregning basert på priser vi sender i våre signaler Hvis av en eller annen grunn din handel har en annen verdi, vil vi oppdatere din pipsaldo for å vise nettoresultatet. For å finne ut hva en pip er verdt eller for å forstå hvor mye penger du vil gjøre med garanterte pips, vennligst sjekk Investeringsregnskapet. Spørsmål og svar. Q Hvor mye penger mottar jeg for 1 pip A Hvor mye penger du mottar for en handel, avhenger av hvor mye du åpner Lot - er mengden av valuta du kjøper eller selg Anta at vi har gjort en lønnsom handel for EURUSD valutapar vi kjøpte på 1 3265 og solgte stengt posisjonen til 1 3288 Profitten er 23 pips Dette beløpet vil påvirke pips igjen med abonnementet For å forstå hvor mye penger du har gjort, har du å se på mengden hvor mye valuta du har brukt til handel Hvis du handlet 0 1 standardparti som er 10 000 enheter, så er fortjenesten din 1 for 1 pip 23 pips 23 Hvis du handler 0 3 standardpartier, så er fortjenesten 3 for 1 pip og 23 pip s 69 og så videre. Du kan sjekke detaljer om tidligere handler og deres resultater i pips og i USD. Sjekk investeringskalkulatoren. Q Hvordan garanterer du resultatene mine? Med garantert pipsabonnement garanterer vi at abonnementet ditt vil være gyldig til du lager nettbeløpet av pips du har betalt for. Hvis du vil ha garantert profittabonnement, vennligst se på Guaranteed Pips Plus-abonnementet. Q Er SMS, E-postvarsler og Automatisert handel allerede inkludert med abonnement A Ja, ethvert betalt abonnement inkluderer SMS og E-postvarsler, Automatisert handel, Gratis VPS-server og Personal Manager-assistanse Klikk her for abonnementsalternativer. Q For hvor mange pips jeg kan abonnere på A Vi tilbyr abonnementer fra 100 pips til 2000 pips Jo flere pips du kjøper, desto mindre er prisen for hver pip Klikk her for å abonnere nå. Q Når må jeg betale gebyr Før eller etter at jeg gir fortjeneste? Alle abonnementsplaner som tilbys inkludert garanterte pipsabonnement er forhåndsbetalt. Det betyr at du du betaler først og bruker deretter Signalator-tjenester. Q Hva om jeg bare mottar tap A Nesten det er nesten umulig Men hvis dette er tilfelle, vil pippene igjen øke henholdsvis. Vi har handlet mange år og til slutt tjent til våre kunder selv med sammenhengende måneder med tap. Q Er det mulig å handle 1 par eller alle par A Du er fri til å velge par eller par som for øyeblikket tilbys. Hvis du foretrekker et bestemt par, eller hvis du føler at det fungerer bedre, velg ett eller to par Hvis du ønsker å diversifisere risikoen, bør du vurdere å velge flere valutapar. Sjekk hvilke par som er tilgjengelige for øyeblikket. Q Får jeg samme beløp hvis jeg handler 1 par eller alle par A For å motta samme sum penger med 1 par eller med alle par, må du åpne samme mengde i begge tilfeller. Men fra risikostyringsperspektivene er det enten for risikabelt eller for ineffektivt. Jo flere par du handler, desto raskere bruker du garanterte pips på den andre hånd, jo mindre antall par du bruker, desto mer penger vil du motta dersom du følger penger forvaltningsregler. Q Hvor mye penger trenger jeg å handle med garantert pipsabonnement A For å dekke Signalatoravgifter og for å tjene noe overskudd, er det anbefalt å ha minst 3.000 som ditt handelsinnskudd Ellers vil du dekke Signalator-avgiftene i beste fall. Tråd Tjen 10 pips daglig Guranteed. Fastflytende gjennomsnitt Crossover. Trading-systemer basert på raskt bevegelige gjennomsnitt er ganske enkle å følge. Valutapar Any. Time frame diagram 1 timers eller 15 minutters diagram Bruk med alle valutaer og daglig kan vi få 10 pips daglig i henhold til dette diagrammet. Indikatorer 10 EMA, 25 EMA, 50 EMA. Entry regler Når 10 EMA går gjennom 25 EMA og fortsetter gjennom 50 EMA , KJØP SELL i retning av 10 EMA når det klart gjør det gjennom 50 EMA Bare vent på at nåværende prislinje skal lukkes på motsatt side av 50 EMA Denne ventingen hjelper til med å unngå falske signaler. Eksiteringsregler Alternativ1 Avslutt når 10 EMA krysser 25 E MA igjen Alternativ2 Avslutt når 10 EMA returnerer og berører 50 EMA igjen, anbefales det å vente til den nåværende prislinjen etter såkalt berøring er stengt på motsatt side av 50 EMA. Sist redigert av John Karlito 01-16-2010 kl 03 34 AM. Fast Moving Gjennomsnitt Crossover. Trading systemer basert på raskt bevegelige gjennomsnitt er ganske enkelt å følge. Valuta par Any. Time frame diagram 1 time eller 15 minutter diagram Bruk med alle valutaer og på daglig basis kan vi få 10 pips daglig i henhold til Dette diagrammet. Indikatorer 10 EMA, 25 EMA, 50 EMA. Eterry regler Når 10 EMA går gjennom 25 EMA og fortsetter gjennom 50 EMA, KJØP SELL i retning av 10 EMA når det klart gjør det gjennom 50 EMA Bare vent på dagens pris bar for å lukke på motsatt side av 50 EMA Denne ventingen bidrar til å unngå falske signaler. Eksiteringsregler Alternativ1 Avslutt når 10 EMA krysser 25 EMA igjen Alternativ2 Avslutt når 10 EMA returnerer og berører 50 EMA igjen, foreslås det å vente til gjeldende prislinje Etter såkalt berøring har det vært nært d på motsatt side av 50 EMA. Sist redigert av John Karlito 01-16-2010 kl. 03 33 AM Årsak Tjene 10 pips daglig. Skal til frihet 10-20 pips en handel garantert.257 Pips, One Afternoon, One Rusty Old Indicator --- sprer 225 pips. DISCOVER SCALP TO FREEDOM KISS Keep It Simple Sweetie FOREX TRADING SYSTEM. Let s gi 6 pips gjennomsnitt fra ikke å komme seg i beste fall --- under synes fortsatt å gi 177 pips på en ettermiddag. Jeg setter det gode gammel indikator Forex Freedom som ser ut til å fortelle om CCI er over eller under nulllinjen på 4 forskjellige tidsrammer. Det store spørsmålet er at denne indikatoren skal gi nøyaktige avlesninger fra fortiden. Det ville være veldig veldig enkelt å sette dette gjennom strategi tester Innstillingene jeg har på diagrammet under er M5, M15, M30, M30 som tidsrammer og alle KKI er satt til 2.All oppføringene i tabellen nedenfor gir minst 10 pips - noen gir 30 pips. Fargede rektangler har ingen betydning Utgang trenger ide Stopp tap er spredt 1 pips under forrige lys høyt lavt w Hich betyr at hvert signal er en vinner i henhold til diagrammet mitt. GET FRICKIN EXCITED NOW. Selv denne indikatoren repaints alvorlig, jeg m bank mange pips med denne indikatoren og andre systemer Det var en løpe i ettermiddag 19-9 som ga 100 pips i en enkel en måte som å lage en peanøttsmør sandwich. Signalene gir potensielt 200 pips daglig, så begynn å banke før effekten slites av. Det er min gave til forhandlere. Men bruk med forsiktighet. Markedet vil få deg ut hvis du ikke bruker hodet selv hvis det er et signal. Denne tråden har noen LIVE handelsoppdateringer når jeg har tilbøyeligheten For å se hvem som har kodet denne indikatoren, kan noen kommentere denne tråden eller se inne i mq4-vedlegget. Hver potensiell oppføring er på STENGT av merket stearinlys ÅPEN av neste stearinlys på grunn av inngangen blir signalert av nær med alle forexfreedoms samme farge og deretter åpne på neste lys. Oppdatering 23 3 10 Jeg er villig til å dele mine beste samtaler med noen forexhandlere 50 max Du vil få oppføring, stopp, ta fortjeneste og penger manag ement Ca 2 handler per uke i dag HER. suk1000k Jeg legger den gode gamle indikatoren Forex Freedom som ser ut til å fortelle om CCI er over eller under nulllinjen på 4 forskjellige tidsrammer. Det store spørsmålet er at denne indikatoren skal gi nøyaktige avlesninger i fortiden. Det ville være veldig veldig enkelt å sette dette gjennom strategi tester Innstillingene jeg har på diagrammet nedenfor er M5, M15, M30, M30 som tidsrammer og alle CCIs satt til 2.All oppføringene i diagrammet nedenfor gir minst 10 pips - noen gir 30 pips Fargede rektangler har ingen betydning Utgangsbehov Ideen Stopp tap er spredt 1 pips under forrige høyt lavt som betyr at hvert signal er en vinner i henhold til diagrammet. Men det jeg ikke vet er om det har tilbakestilt repetert eller om disse var de sanne signaler. Kan være verdt fremover testing hvis bare for en dag for å se om det er noe i det. For å se hvem som har kodet denne indikatoren, kan noen kommentere denne tråden eller se inne i mq4 attached. Each potensiell oppføring er på CLOSE av merket stearinlys ÅPEN av neste stearinlys på grunn av at inngangen er signalert av nær med alle forexfreedoms samme farge og deretter inn på åpen neste stearinlys. Jeg pleide å ha en lignende basert på FX Sniper s Ergodic trigger. Først var jeg veldig spent, men jeg var veldig spent. innså at de nedre TF-stolpene endret seg bare ved slutten av høyere, dvs. de siste 12 rutene ville bli malt blå hvis trenden var oppe, mens de da ville være røde. Bare for å sikre at jeg vil se etter et par dager og se om dette er noe annet. Jeg har nettopp begynt å teste den på GBPUSD M5 med innstillingene dine, og det oppførte seg veldig bra 70pips på første handelen, OK, jeg antar jeg har vært heldig på denne, men etter en stund lagt merke til at indikatoren gjengir seg veldig ofte, så jeg er ikke sikker på at man kan stole på det. Jeg er ikke sikker på at jeg fikk din stoploss-regel rett, du la den spre 1pip under forrige lys høyt på et kjøp, og opp forrige stearinlys lavt på en selger, er det riktig. Jeg vil holde deg oppdatert på mine resultater. Kanskje vi kan bruke noe filter mot den repaint problem coz Jeg synes det er en interessant ide for et handelssystem. Hi Berti - Filen må lagres i dine c-programmer metatrader eksperter indikatorer mappe og deretter brukes til diagram Jeg tror ikke det krever noe annet å fungere. Tagada - god start. Jeg stopper tapet. Det er bare en ide. Hvis signalet er KJØP --- sett stoppet tap spred 1 pip under den laveste av det forrige lyset og flytt det opp med ett stearinlys hvert lys malt. hvis du selger --- stopp går spredt 1 pip over HØYET av det forrige lyset og flyttes ned med ett stearinlys Med andre ord hvis neste stearinlys går under det forrige høye lavet, blir en forsikringsutgang utløst. Vi ser etter korte løp i en bestemt retning for 5 -100 pips flere ganger i dag. 2. signal på dagen. Jeg tok det andre signalet på dette diagrammet Bra for 50 pips så langt Det er 38 000 hvis du re handel for 1000 per pip husker På mindre enn 5 minutter arbeid. Jeg don t vet om det første signalet var en repaint men det er 100 pips handel jeg var ikke i fro nt av mine diagrammer på den tiden. Det er mer enn 150 pips.150 Pips På 3 og en halv time siden Storbritannia åpnes dersom du teller 08:00 GMT som UK open. This er enklere enn noe forex trading system i verden. de røde linjene på diagrammet viser signalet for å komme inn på OPEN av det stearinlyset med andre ord, du får pippene fra det stearinlyset. Takket være info, har jeg lastet Indi. Jeg lurer på om du handler denne teknologien live. Profitable Thx.257 Pips , En ettermiddag, en rusten gammel indikator --- sprer 225 pips. DISCOVER SCALP TO FREEDOM KISS Hold det enkelt Sweetie FOREX TRADING SYSTEM. Let s gi 6 pips gjennomsnitt fra ikke å komme seg i beste fall --- under synes fortsatt å gi 177 pips i en ettermiddag. suk husker jeg å bruke dette med det gamle originale Valeo-systemet tilbake på den dagen jeg liker CCI Woodies faktisk, og bruk det alltid Husk utgangen er praktisk talt alt i handel Innlegg mange tror å inkludere meg selv nå etter 2 1 2 år handel profesjonelt er ca 5 - 10 i beste betydning av handel Thi Det er derfor jeg tror at handelsmenn på disse fora, spesielt på FF, er ikke noe bedre i disse dager enn 3 år siden, og baserer all sin forskning og lærer på oppføringer alene. Det er ikke uvanlig at en næringsdrivende faktisk mister penger i motsatt retning på en enkel måte trend på 300 pips Vi kan bare ikke si at dette er hvor mye hvert signal ville ha gitt deg osv. Dette er tydeligvis mer enn noensinne på dette forumet i disse dager. Uansett, siden dette er en indikator for flere oppføringer som jeg ser hvordan det blir sett på, kanskje du kan ta et sett med pips per utgang og se hvordan det fungerer for deg Ikke bli grådig og skriv inn igjen til et annet signal bare fordi det fortsetter å gå i din retning når du er ute etter et sett med pips. Lykke til med alt Hvordan har Valeo Haven h hørt fra ham. Hyggelig fyr, han vil bare si takk for at du deler meg og min venn vil videresende teste dette på en demo. Kan noen dele hvor det er problemer med denne indikatoren. Ikke forstår hva som menes med å være det kan nøyaktig vise fortid hvis det bare tolker CCI visuelt interessert i å lære mer. På den måten, hvilke innstillinger har du satt til 2 i denne indikatoren, er det de CCI perioder jeg har endret cci perioder som var 34 og 14 alle endret til 2. Hvis det er et problem med indikatoren som kan bli løst og brukt inne i et eksisterende system eller noe så lenge det ikke blir komplisert, som sagt, hold det enkelt, da vil dette være definitivt lovende. Ville være bra hvis noen kan dele noe nytt med dette. Takk igjen Suk. Every MTF repaint eller redraw Det er deres natur. Så for systemet ditt, bør du vente på luken av 30 lyset før du handler, men som dette, kanskje færre signaler eller flere falske signaler. Så, kunsten er å ha samme tidsramme, kjører forskjellige cci-innstillinger.

No comments:

Post a Comment